memoryz :'(

Sunday, May 22, 2011

my love to you never end



p/s: hey u all. fesssssly i na ckp tolg n please abaikan post2 before this kerana KETIDAKSANGGUPAN sy mendelete post-post itu :) terima kasih.

9 MAY, 2011. 9:22 pm

Hurm...i think better kite break..i xnak hancur kan aty u agy..u ckap suh i honest...so i honest...i xsangup nak truskan hubungan kite

9 MAY, 2011. 11:14 pm

I da xde mood da....u make me dispointed..i give ur change but u never use that change..so its over ryte now....

EYLA AZRIE is currently single since 9 may 2011 at 9:22 p.m.

awak2. saya ta kuat dalam hadapi perpisahan ni awak. sumpa saya ta sanggup nak hadapi perpisahan ini. lepas ni saya na habiskan kredit saya untuk sape lagi?sape lagi na out nan saya? na care pasal saya? lepas ni sape na dengar cerita-cerita saya yg mengarut lagi? owg laen boleh kew jadik pendengar masalah saya? saya mintak maaf awak. saya ta perfect buad awak n sebab tu awak tinggalkan saya kan awak. maaf lah ta dpt jadik GIRLFRIEND yg terbaik baik buad awak. saya da try lepaskan awak, tapi boleh pulak saya buad suma tu.. maki, hina n kutuk lahh saya, tapi sikitpon ta akan buad saya membenci awak. saya sayangkan awak n mengaku ini bukan kali pertama saya hadapi perpisahan. tapi ni kali pertama PERPISAHAN yg ta dpt saya relakan. awak laen dari laki laen. awak terima diri saya seadanya. sebab tu dari sehari ke sehari saya dpt rasakan saya sayang kat awak. awak ta pena kutuk saya.. awak ta pena kritik saya.. awak ta pena mara saya.. saya je selalu sakitkan hati awak n suruh awak ikut cara saya. saya memg bodo.. maafkan sy. satu je saya na awak taw. saya sygkan awak SAIFUL ADLI BIN RUSHLI ^_^ 901018-14-***3

ANDAI PERPISAHAN INI MEMBUAT KAU BAHAGIA AKU TERIMA SEADANYA



u all, pic ni muke saya bwuk kan? bukan tu yg sy na ckp, tapi saya nak cakap yang saya sangat rindukan owg di sebelah saya itu :p



                                         08 May 2011 ~ Never I forget. Last date us as couple :)


Awk, sy akan jaga baik2 necklace yg awk bg kat sy ni. tanak bg dye ilang. tanak bg dye rosak.
Cukuplah awk pergi dlm hidup saya coz sy tak pandai menjaga awk :(


* sayang saya kat awak tak penah berakhir *



YA ALLAH YA TUHANKU. ANDAI DIA JODOHKU, KAU BUKAK KAN LAH PINTU HATI DIA MENERIMA DIRIKU KEMBALI SEADANYA DLM HIDUP DIA. TETAPI JIKA DIA BUKAN DITAKDIRKAN UNTUK AKU KAU BUAD LAH SUPAYA AKU TERUS MELUPAKAN DIA. AMIN.

No comments:

Post a Comment