memoryz :'(

Thursday, December 1, 2011

him again


i just wanna to say, i miss you dear saiful adli bin rushli :( nor farahin,
awak jage dye baek-baek ouke?


6 month. i can't stop thinking about you. i can't stop to stalker you. i still contact you even most of the time u treat me like a bitch. i dun't know why but for sure i'm still love you. 01/12/2011.. again n again my tears is accompany me when i see your wall post with that girl.

"Condition pertama..in 1 weeks we must give at least 3 pic..
Condition kedua..in 2 weeks bb kne nyanyi untuk be at least 1 song
Condition ketiga never forget 2 wish at nite n murning for every day
Condition keempat in 1 day we must talk in fhone
Condition kelima make ur heart just for saiful adli..
( one of your word to her that make me sad)




em. da lame sy ta online. sy bukak pages fb awak nan pages perempuan tu. saya bace status awak n suma ayat yg awak bg kat perempuan tu. sy happy awak bahagia nan dye. tapi sy ta tahan, sy sebak sangat. taktau kenapa. mungkin ALLAH na tunjuk kan awak yang saya ta layak bersama awak dan ditakdirkan yg awak bukan terbaik buad saya. :( juz satu jew wak, saya sygkan awak n kebahagiaan awak adalah kesempurnaan bagi diri saya. take care, SALAM.

Aku belajar melupakan... Seseorang yg melupakan aku... Aku belajar memaafkan... Semua yg menyakiti aku... Aku belajar untuk menjadi yg terbaik untuk owg yg aku sayangi... Tetapi satu yg tidak bisa aku pelajari... AKU HARUS BISA TERSENYUM, DI SAAT OWG YG AKU SAYANGI, MENYAYANGI OWG LAIN :(

p/s: this post update in the sad condition of EYLA AZRIE . .



No comments:

Post a Comment