memoryz :'(

Sunday, December 25, 2011

a seconds with him


# 2011

04/02/2011, Friday

dear FACEBOOK, time kasih sebab temukan kteowang. tarikh niw laa aku miskol dye after dye bg no fon dye kat facebook setelah sekian lame ber 'wallpost' n ber 'IM'. :)

27/02/2011, Sunday, 5 p.m

I LOVE THE WAY HE PROPOSE ME AS HIS GIRLFRIEND :)

13/03/2011, Sunday

sem ni yg saya ta dapat PTPTN. sumpa sengkek gile time tu. harapkan duit PA n MA jew. hee. tapi ' biar papa, asal bergaya'.. i wat rebonding, pinjam duit membe, semata-mata na jmpe kekasih hati time tu.

17/03/2011, Thursday

FIRST DATE FIRST IMPRESSION
dari pd dye balek seremban amek kete, then datang lak KL coz na jmpe aku. dye kate dye na amek aku kat
HANG TUAH. so aku gerak sensowang dari kolej na ke sane, naek bas metro 11. ta silap aku, hari tu hari khamis.. sanggup skip satu kelas time tu semata2 nak jmpe dye. da la time tu hujan. yg dye lak sok nye ada test, tapi tak kesah pown na jmpe aku..alhamdulilah. :) at last, aku dapat jumpa dia gak setelah bebape minggu couple.. hee. comel, handsome, putih, shemart, tinggi tu la gambaran aku kat dye time tu. but he make me feel safe when be with him .. haha.then satu problem lagi timbul.. charger lappy aku tertinggal kat kolej..sebab planning awal aku na balek kampung lepas jumpe dye, tapi ta jadik. yg aku ta buley lupe dye sanggup patah balek kat kolej aku coz na amek charger tu, ngan jalan jemnya.. on the way na ke kolej, dye singgah petronas nak isi minyak. dye beli keropok twisties n air oren.. hmm, aku yg suapkan kat dye twisties tu time dye drive.sumpa malu, but sweet sangat time tu. after that, kteowg g TIMES SQUARE.. dye na carik camera digital untuk adik dye. hee. aku nan malu2 kucing time tu, teman je lah. then dia tanya 'baby, ada nak beli apa2 tak? dress kew?' aku just anggukkan jew lahh. then, lame jugak kiteowg pusing2 ts nak carik dress aku. akhirnya, jmpe gak dress yg berkenan di hati.. thx for him..(aku ta pena pakai dress tu kua nan owg laen except ngan dye) after that dye belikan shirt body glove yg sama warna n pattern untuk aku nan dye..hee. kol 8 mlm pulak, kiteowg g makan. sweet sangat layanan dye kat aku time first date tuh. sumpah, aku takan lupakan. malam tu tgok movie cite omputih sebelum balik.. THANX FOR THE MEMORYZ, NEVER FORGET THAT MOMENT.

2011, the most valuable year. In 2011, i met him and in 2011 too i'm realized that he's not the best for me:)


* my dear ex- boyfriend, i miss you sayang. happy new year :) sorry coz always contact you. hope u happy with her. she deserves to get you rite? i mintak maaf kalo selame kite kenal i ada buad salah kat u.. ter 'update' lebih kurang kat FB of BLOG yg buad u terasa, i mintak maaf banyak2. i admit i degil. stil mengharapkan u kan. sory sebab i stil simpan suma gambar2 u n suma memoryz yg berkaitan dengan kita. sory taw. I HAVE ALREADY LOST YOU AS A PART OF MY LIFE, BUT I HOPE OUR FRIENDSHIP DON'T END UNTIL HERE. lastly take care, hope nanti u dapat further degree ouke. doa n ingatan i kat u akan berterusan dan takkan stop sampai di sini, S.A :)


mungkin TUHAN sengaja mengirim kita dengan beberapa orang yg salah, sebelum kita bertemu dengan orang yg betul dalam hidup kita.. sehingga satu saat apabila kita bertemu dengan orang yg sepatutnya, dia tahu mcm mana nak menghargai cinta & keikhlasan yg telah diberi ^_^


1 comment: